Попадаме в студената реалност на „Бруталистът“ (филмово предложение) Бруталистът разказва за архитекта Ласло Тот, който в края на Втората световна война пристига в Америка с надежда да изгради отново живота, работата и брака си със своята съпруга Ержебет
Бруталистът разказва за архитекта Ласло Тот, който в края на Втората световна война пристига в Америка с надежда да изгради отново живота, работата и брака си със своята съпруга Ержебет
Снимка: Форум Филм България
Трогателен и монументален исторически епос, Бруталистът променя света на киното. Изцяло заснет във VistaVision, творческият размах на този велик американски шедьовър преплита изкуството, самотата и суровата реалност на живота чрез лична история, която обаче е и истинска глобална трагедия за оцеляване, амбиция и саможертва в следвоенната епоха.
Бруталистът разказва за архитекта Ласло Тот, който в края на Втората световна война пристига в Америка с надежда да изгради отново живота, работата и брака си със своята съпруга Ержебет (Фелисити Джоунс). Установявайки се във Филаделфия, той има не особено приятен първи сблъсък с богатия бизнесмен Харисън Лий Ван Бюрен (Гай Пиърс), но в крайна сметка Ван Бюрен разпознава таланта на Ласло и решава да го използва за монументален нов проект. Това е мечта, която Ласло никога не е предполагал, че може да изживее отново, но тя идва с тежка цена, тъй като той жертва все повече и повече себе си и семейството си, за да завърши своята амбициозна визия.
В ново видео зад кадър част от впечатляващия актьорски състав ни разказва повече за уникалния процес на заснемане на филма, благодарение на който тази мощна творба достига по несравним начин до периода, в който се развива действието.
Режисьор на Бруталистът е Брейди Корбей (Childhood of a Leader, Vox Lux), който е и автор на сценария заедно с Мона Фастволд (The World to Come). Продуценти са Тревор Матюс, Ник Гордън, Брайън Иънг, Андрю Морисън, Андрю Лорън, Д. Дж. Гугенхайм и Брейди Корбей. В главните роли са Ейдриън Броуди, Фелисити Джоунс, Гай Пиърс, Джо Олуин, Рафи Касиди и Алесандро Нивола.
Коментирай »