Анджелина Джоли в модния бизнес: „Ателие Джоли“ ще работи със стари използвани и неизползвани тъкани В екипа на „Ателие Джоли“ ще се включат майстори шивачи и занаятчии от цял свят
19 май 2023
В екипа на „Ателие Джоли“ ще се включат майстори шивачи и занаятчии от цял свят
Анджелина Джоли във филма „Вечните“/Photo credit: Forum Film Bulgaria
Анджелина Джоли създаде нова марка за устойчива мода, която ще позволява на клиентите да подновяват старите си дрехи, предаде Асошиейтед прес.
Актрисата, режисьор и бивш специален пратеник на Върховния комисариат на ООН за бежанците съобщи, че този нов проект, наречен „Ателие Джоли“, ще разчита на вече създадени, но неизползвани тъкани, както и на стари използвани материали.
„Надяваме се да създадем общност, изпълнена с креативност и вдъхновение, независимо от социално-икономическия произход на хората“, написа Джоли на сайта на модната марка. „Ще наблегнем на хората, които ще участват във всяко творение.“
В екипа на „Ателие Джоли“ ще се включат майстори шивачи и занаятчии от цял свят, като също ще има програми за чиракуване за бежанци и други талантливи, недооценени социални групи, обясни Джоли.
Също така клиентите ще могат да подновяват или преработват старите си дрехи – по този начин ще има по-малко отпадъци при производството на дрехите.
Идеята произтича от моята признателност и дълбоко уважение към множеството шивачи и майстори, с които съм работила през годините, от желанието да се използват вече наличните висококачествени материали, както и неизползваните платове, каза звездата.
Две от децата на Анджелина Джоли – Шайло и Захара, носеха тоалети от нейния архив на премиерата на филма „Вечните“ през 2021 г.
For the premiere of Eternels, Angelina Jolie's daughter Zahara appeared on the red carpet in an Elie Saab dress worn by her mother at the 2014 Oscars. ✨
— Vogue France (@VogueFrance) October 21, 2021
© Getty pic.twitter.com/RsLvTfOFGU
Angelina Jolie's daughter Shiloh borrows her Dior dress for 'Eternals' premiere https://t.co/DWUksXXL6s pic.twitter.com/gjawegRqgK
— Page Six (@PageSix) October 27, 2021