Savex4Fashion: Да подкрепим българската мода 5 бранда останаха в модната надпревара и се борят за място на финала
5 бранда останаха в модната надпревара и се борят за място на финала
5 бранда останаха в модната надпревара и се борят за място на финала
„Модата не е нещо, което съществува единствено в роклите. Модата е в небето, по улицата; модата опира до идеи, начина ни на живот, случващото се наоколо“ – казва неповторимата Коко Шанел. И няма как да не се съгласим, че модата е не само красота, но и начин да изразим себе си; тя е грижа към самите нас и към околните. Сега е време да покажем грижа и към българските дизайнери.
Това правят и от Savex – подават ръка на талантливи модни брандове от България. И силно вярват, че талантът им е достоен за световния подиум.
Самите ние можем да ги подкрепим, като гласуваме в онлайн конкурса Savex4Fashion - https://savex4fashion.bg/ и изберем победителя.
Първото издание на Savex4Fashion е през 2019 г. Той само доказва на Savex, че подкрепата за модния бранш у нас е важна и допълнително им дава увереност да продължат. И следва второто издание на конкурса, който се провежда в момента.
DENINA MÁRTIN, DIZI, NIXA, PARAMIDONNA и ZOË – това са 5-те бранда, които останаха в надпреварата и се борят за място на финала. А гласуването продължава до 29.11.
DENINA MÁRTIN
DIZI
NIXA
PARAMIDONNA
ZOË
С един клик можем да ги подкрепим и да участваме в избора на тримата финалисти.
Само един ще е големият победител. Този участник, който събере най-много гласове в онлайн конкурса, ще получи титлата „Най-любимият български моден бранд в Savex4Fashion 2021“.
Победителят ще попадне под светлините на прожекторите не само в конкурса, но и на малкия екран. Той ще получи възможност да участва в телевизионно предаване, където да сподели повече за себе си.
Гласувалите в конкурса също имат шанс да получат награда.
Всеки, гласувал с валиден адрес на електронна поща, участва в томбола за една от наградите, осигурени от модните брандове, които не са продължили в следващия етап, както и продуктови сетове от Savex.
СПОНСОРИРАНО СЪДЪРЖАНИЕ
Коментирай »