Мобилните услуги на борда стават все по-разпространени Все повече авиокомпании следват тенденциите и започват да позволяват използването на мобилни устройства на борда на самолетите си
10 март 2014
Все повече авиокомпании следват тенденциите и започват да позволяват използването на мобилни устройства на борда на самолетите си
снимка: eSKY.bg
Мобилните устройства все по-масово се превръщат в част от живота ни, без която не можем. Мобилните технологии са изключително важни и за бизнеса, особено по време на дълги работни пътувания. Ето защо все повече авиокомпании следват тенденциите и започват да позволяват използването на мобилни устройства на борда на самолетите си, съобщават експертите от туристическа агенция eSKY.bg.
От вчера, националният превозвач на Германия е поредната авиокомпания, която стартира тестово услугата за полетите си от Мюнхен и Франкфурт до Северна Америка и Близкия изток. Още тази година, немският превозвач, който е един от най-използваните и от българите, официално ще разреши изпращането на смс-и, имейли и сърфирането в интернет по време на всичките си полети на дълги разстояния. Пътниците ще се връзват към вътрешната мрежа на превозвача и ще бъдат таксувани директно от мобилния си оператор. Цените ще са същите като стандартните сухоземни роуминг тарифи, които варират според конкретния мобилен оператор, уточняват от eSKY.bg.
„Гласовите разговори по време на полет са по-деликатна тема“, коментира говорител на фирмата, предлагаща услугата. „Повечето авиокомпании, ги позволяват и за шестте години, в които работим с тях, не сме имали проблеми. На борда на някои самолети, обаче, просто не можете да осъществите обаждане и това е решение на самата авиокомпаня, без някаква регулаторна или законодателна намеса. Използването на „тихите“ услуги (изпращане на текстови съобщения и други данни) далеч изпреварва гласовите повиквания, като се е увеличило десет пъти през изминалата година“.
Коментирай »