снимка: Форум Филм България

Знаем, че хората не сме кой знае колко сложно устроени, нали?

И често ставаме жертва на първичните си подсъзнателни решения, вместо да бъдем логични – например при научаването на добри или лоши новини.

Психолози установиха, че хората сме склонни да „убием вестоносеца“, ако ни носи лоши новини и обратното – да харесаме този, който ни зарадва.

До извода си учените стигнали, като използвали доброволци, разделени на две групи. Едната половина от тях научвали, че печелят два долара, а другата, че не са сред печелившите.

Ах, тези клюки! Защо го правим и кой клюкарства повече – жените или мъжете?

След това доброволците и от двете групи трябвало да дадат оценка на човека, който им съобщил новината. Резултатът – тези, които получили лошата новина, дали по-ниска оценка на вестоносеца.

15 забавни истини за живота, които научаваме по трудния начин

Онези, които получили добрата новина, пък оценили значително по-високо атрактивността на човека, съобщил им новината.

Коментирай >