Чатбот на БЧК отговаря за COVID-19, ваксините и курсовете за кандидат-шофьори Приложението ще предоставя и ще насочва към достоверна и актуална информация относно COVID-19 и ще отговаря на най-често задаваните въпроси относно провеждането на курсове по първа помощ за кандидат-шофьори
21 март 2023
Приложението ще предоставя и ще насочва към достоверна и актуална информация относно COVID-19 и ще отговаря на най-често задаваните въпроси относно провеждането на курсове по първа помощ за кандидат-шофьори
Photo credit: БЧК
Българският Червен кръст активира чатбот, в популярното мобилно приложение Viber. Чатботът на организацията ще предоставя полезна и достоверна информация относно COVID-19 и процеса на ваксинация, актуална статистика за заболелите в страната и възможността за достъп до психосоциална подкрепа, която всеки нуждаещ се може да получи чрез горещата телефонна линия с кратък номер 08001 1466. Приложението ще предоставя информация за хуманитарните каузи и активните благотворителни кампании на организацията и ще отговаря на най-често задаваните въпроси относно провеждането на курсове по първа помощ за кандидат-шофьори, съобщават от БЧК.
Чатботът е създаден като част от инициативата „Ти решаваш“ на Българския Червен кръст. Тя има за цел да ограничи разпространението на COVID-19 в България, като същевременно подпомогне най-засегнатите от вируса общности и разшири ваксинационния обхват в страната. Кампанията напълно уважава правото на всеки човек относно вземането на важното решение дали да си постави ваксина или не, като единствено предоставя надеждна, проверена и научно доказана информация по отношение на вируса и последствията от него, съобщават от организацията. В допълнение, от почти година, като част от инициативата се предоставя възможност за имунизация, чрез позиционирането на 5 мобилни ваксинационни пункта в различни краища на страната. Повече информация относно вируса, ваксините и инициативата „Ти решаваш“ може да бъде видяна тук.