Откриха връзка между редовното хранене с пържени храни с депресията

Авторите на проучването са установили, че хората, които са съобщили, че редовно консумират пържени храни, е по-вероятно да бъдат диагностицирани със симптоми на тревожност и/или депресия

Откриха връзка между редовното хранене с пържени храни с депресията

Photo credit: Robert Owen-Wahl /Pixabay

Специалисти по храненето от университета на Чжъцзян, Китай, откриха връзка между редовната консумация на пържени храни и повишените нива на тревожност и депресия, съобщи електронното издание "МедикълЕкспрес". 

Резултатите от изследването, което е анализирало здравните досиета на 140 728 души, бяха публикувани в изданието "Протоколи на Националната академия на науките" в САЩ.

Авторите на проучването са установили, че хората, които са съобщили, че редовно консумират пържени храни, е по-вероятно да бъдат диагностицирани със симптоми на тревожност и/или депресия.

Ръст в симптомите е отчетен при 7-12 на сто от хората, които са съобщили, че редовно приемат така приготвени продукти и по-специално е установено, че по-висок риск има при любителите на пържени картофи.

Източник: Антоанета Маркова/БТА
Коментирай »
Още по темата
Хранене според цикъла: как да подкрепиш тялото си през всяка фаза Хранене според цикъла: как да подкрепиш тялото си през всяка фаза
Ползите от сезонното хранене – защо тялото обича ритъма на природата Ползите от сезонното хранене – защо тялото обича ритъма на природата
Човешкото докосване може да действа лечебно Човешкото докосване може да действа лечебно
9 причини да изпитваме постоянен глад и как да се справим 9 причини да изпитваме постоянен глад и как да се справим
Силовите тренировки помагат при лечение на тревожност и депресия Силовите тренировки помагат при лечение на тревожност и депресия
Чумата е довела до слабостта ни да ядем вредна храна? Чумата е довела до слабостта ни да ядем вредна храна?
Депресията по време на бременността може да доведе до сърдечни болести Депресията по време на бременността може да доведе до сърдечни болести
Преяждането и пиенето през уикенда могат да са признаци на сериозно заболяване Преяждането и пиенето през уикенда могат да са признаци на сериозно заболяване
Лошото настроение събужда желание за вредна храна Лошото настроение събужда желание за вредна храна
Препоръчваме още
Музеи, в които наистина ще искате да прекарате целия ден Музеи, в които наистина ще искате да прекарате целия ден
Защо сувенирите в магазини до атракции струват колкото самолетен билет Защо сувенирите в магазини до атракции струват колкото самолетен билет
Не е срамно да си жена Не е срамно да си жена
Шест звездни красавици разкриват тайните си за изваяна фигура Шест звездни красавици разкриват тайните си за изваяна фигура
Защо прекаленото планиране може да развали почивката ви Защо прекаленото планиране може да развали почивката ви
Хранително предизвикателство: Как никога да не ядете едно и също два пъти Хранително предизвикателство: Как никога да не ядете едно и също два пъти
ТЕСТ: Кажи ми коя зодия е гаджето ти и разбери колко много те обича ТЕСТ: Кажи ми коя зодия е гаджето ти и разбери колко много те обича
За ползите от НЕсериозната връзка За ползите от НЕсериозната връзка
Най-големите късметлии сред зодиите: кои са те? Най-големите късметлии сред зодиите: кои са те?
Откъс от „Епидемиите. Истински опасности и фалшиви тревоги“ Откъс от „Епидемиите. Истински опасности и фалшиви тревоги“
Любов като от приказките: 7 заблуди от романтичните филми Любов като от приказките: 7 заблуди от романтичните филми
За тази лесна рецепта ти трябват само няколко продукта! За тази лесна рецепта ти трябват само няколко продукта!
Хороскоп
Овен
Телец
Близнаци
Рак
Лъв
Дева
Везни
Скорпион
Стрелец
Козирог
Водолей
Риби