снимка: pexels.com 

Трудно се будим сутрин, работоспособността ни е намалена, по-тъжни сме, завладяла ни е апатия, а всяко нещо, с което се захванем ни коства ужасно много усилия. Познато? Това са разпространените симптоми на пролетната умора.

Най-често тя е причинена от липсата на слънце през зимните месеци, когато много от нас намаляват и физическата си активност. Така през пролетта тялото ни е изморено и ни е трудно да се справим дори с ежедневните си задачи. Ето няколко съвета за справяне с това неприятно усещане :)

Движение

Дълги разходки в парка, тичане преди работа, пренебрегване на ескалаторите и асансьорите...Има хиляди начини да се раздвижим – от тези леки всекидневни активности до тренировки във фитнеса или колективен спорт. Избери най-добрият вариант за теб и се отдай на движение :)

via GIPHY

Лека храна

Експертите съветват през пролетта да забравим тежките ястия и да наблегнем на салатите и леката храна. По време на пролетната умора никак не е подходящо да се тъпчем докато ни се доспи ;)

via GIPHY

Дълбок сън

Това е периодът, в който организмът си иска повече сън. Това не е чак толкова лошо. Просто си позволи поне през почивните дни да спиш повече, изключи алармата и угоди на тялото си, което иска почивка ;)

Студен душ

Ако не можеш да търпиш студена вода, тогава опитай с хладка. Друг съвет на експертите е да изпробваш контрастни душове за преодоляване на пролетната умора. Най-общо това означава да редуваш топла и студена вода докато се къпеш. Какъв по-добър начин за събуждане :)

via GIPHY

И още трикове за добро настроение:

Какво прави жените щастливи

Трите най-вредни женски навика

Доброто наспиване подобрява сексуалния живот

Коментирай >