снимка: 5132824Pixabay 

В условията на пандемия от коронавирус COVID-19 и принудителна изолация волята ни за спортуване и поддържане на добра физическа форма е поставена на изпитание. А в същото време скуката и седенето на едно място водят до доста солидно хапване.

Как да тренирам като всички зали са затворени? Как да изляза да потичам като излизането навън е нежелателно?

Е, няма как да отидете в залата, но тук сме ви подготвили няколко упражнения, които са перфектни за изпълнение вкъщи и точно толкова ефективни, колкото тренировките във фитнеса. Броят на повторенията зависи от физическата ви подготовка, разбира се.

Джъмпинг Джакс

Тези подскоци са отлично кардио упражнение, което можете да изпълнявате вкъщи.

Коремни преси

Тук можете да включите добрите стари класически коремни преси, велосипедни коремни преси, вертикални... истинско изобилие.

Лицеви опори

Това упражнение, дълги години смятано за „запазено само за мъже“, е отлично за женското тяло. Разбира се, можете да го изпълнявате от колене.

Клекове

Тук най-важно е да клякаме правилно, т.е. да не си изгърбваме, а коленете да сочат право напред и да не минават пред пръстите на краката.

Планк (дъска)

Планкът е упражнение, което може да бъде изпълнявано навсякъде без специално оборудване. Важно условие за правилното изпълнение на планк е рамената, таза и краката да лежат в една равнина (като дъска).

Коментирай >