снимка: pixabay.com

Всички знаем колко е трудно да се отървем от излишните килограми, докато сме „заковани“ за бюрото в офиса.

Но, не се отчайвайте, момичета! Има няколко лесни начина да си помогнем с битката с досадните килца, докато седим през компютрите на работа.

№1 Ставайте често

Много е изкушаващо да си седим по цял ден на стола (дори да не е чак толкова удобен), кликайки с мишката. Опитайте се обаче да се преборите с това изкушение и ставайте по-често.

Три лесни стъпки за здраво и красиво тяло

Разходете се или просто стойте прави по няколко минути на всеки час. Ако искате да кажете нещо на някой колега, отидете до бюрото им.

№2 Забравете асансьора

Научете се да използвате стълбите, а не асансьорите в офиса – и е здравословно, и ще ви помогне да влезете във форма по-бързо.

№3 Пийте зелен чай

Зеленият чай допринася за изгарянето на мазнините и ускорява метаболизма, благодарение на високото съдържание на флавоноиди и мощни антиоксиданти.

№4 Не залъгвайте глада си с вафлички и солети

Ако имате навика да хапвате на бюрото, не го правете с бисквити, вафли или солети. Вместо това заложете на сурови ядки, сезонни плодове или нарязани зеленчуци.

№5 Не е нужно да седите мирно на бюрото

Да, като малки са ни учили са седим мирно и да не шаваме много, много, особено ако седим в офиса на мама или татко, чакайки да се приберем вкъщи.

Най-полезните упражнения, които всеки може (и трябва) да прави

Днес положението е различно – никой няма да ви се скара, ако потропвате с крака или да се въртите на стола си от време на време.

Коментирай >