Три лесни стъпки за здраво и красиво тяло

3 много лесни начина за сваляне на излишните килограми

Три лесни стъпки за здраво и красиво тяло

снимка: pixabay.com

Искаш да свалиш излишните килограми и да задържиш желаното тегло?

Предлагаме ти три основни стъпки, с които не само ще се сдобиеш с красиво тяло, но и ще бъдеш по-здрава, спокойна и щастлива.

Готова ли си? Започваме:

Стъпка №1 Движи се

Физическата активност е сред най-важните фактори не просто за красива фигура, но и за здраво тяло и психика.

Разбира се, ако целта е отслабване, най-подходящи са кардио упражненията – те горят най-много мазнини, а резултатите идват бързо.

Най-полезните упражнения, които всеки може (и трябва) да прави

Бързите резултати обаче не са най-важни в случая – много по-важно е да избереш спорт, който ти харесва. Така вероятността да ти омръзне и да се откажеш е много по-малка.

Ако обичаш латино музика и танци например, избери зумба – изключително забавен начин за горене на калории.

Ако предпочиташ силови тренировки, бегом към фитнес залата. За любителите на тренировките на открито чудесен избор са карането на велосипед или джогинг в парка.

Йогата пък е сред най-подходящите спортове за лекуване на тялото и ума.

Седем неочаквани ползи от йога

И още нещо – забрави за ескалатора и асансьора, ако започнеш да използваш стълбите вместо тях, ще направиш огромна услуга на тялото си.

Стъпка №2 Опитай хуск

Хускът се прави от люспите на семената на индийски бял живовляк. Богат е на фибри, има благоприятен ефект върху стомаха, червата и метаболизма. Освен това съдейства за отделянето на отпадъчните продукти.

10 съвета за по-добър метаболизъм

Хускът се приема сутрин и вечер преди хранене – за целта се разтваря във вода или друга течност със стайна температура.

Стъпка №3 Заложи на натурална храна

Ограничи консумацията на преработени храни, бял хляб и сладкиши. Замени ги със зеленчуци, плодове, ядки, пълнозърнести храни, бобови растения.

Хапвай редовно, за да поддържаш нивата на кръвната захар. Не си позволявай да „озверееш от глад“. Ако е необходимо, между храненията включи леки и здравословни закуски – сурови ядки или плодове.

Бонус съвет: Опитай да намалиш стреса

Стресът е сред главните виновници за трупане на мазнини в коремната област. Опитай да се пребориш с него с повече време сред природата и подходяща физическа активност. Сексът също няма да навреди ;)

3 коментара »
Още по темата
Нехирургични методи за отслабване: Какво трябва да знаем за стомашния ботокс и стомашния балон Нехирургични методи за отслабване: Какво трябва да знаем за стомашния ботокс и стомашния балон
Три начина, по които "приятелите" саботират опитите ни за отслабване Три начина, по които "приятелите" саботират опитите ни за отслабване
Тренировка вкъщи: Четири подходящи и супер ефективни упражнения (и как да ги изпълним правилно) Тренировка вкъщи: Четири подходящи и супер ефективни упражнения (и как да ги изпълним правилно)
Шестте типа хора с наднормено тегло Шестте типа хора с наднормено тегло
Денят на отказващите се: Кога зарязваме новогодишните си обещания да спортуваме Денят на отказващите се: Кога зарязваме новогодишните си обещания да спортуваме
5 трика за плосък корем 5 трика за плосък корем
Съвети за красиви подмишници: Как да се отървем от досадните мазнини Съвети за красиви подмишници: Как да се отървем от досадните мазнини
Защо е важно да се храним бавно и да дъвчем дълго? Защо е важно да се храним бавно и да дъвчем дълго?
Шест начина да отслабнем, забавлявайки се Шест начина да отслабнем, забавлявайки се
Как да съчетаем забързаното ежедневие със здравословен хранителен режим Как да съчетаем забързаното ежедневие със здравословен хранителен режим
10 лесни упражнения за красив и стегнат бюст (ВИДЕО) 10 лесни упражнения за красив и стегнат бюст (ВИДЕО)
Не подценявайте вредите, които нанася заседналият начин на живот Не подценявайте вредите, които нанася заседналият начин на живот
Шест храни, които помагат да се справим с подутия корем Шест храни, които помагат да се справим с подутия корем
7 продукта за здраве и красота през цялата година 7 продукта за здраве и красота през цялата година
Въглехидрати за здраве: Ето защо не бива да ги изхвърляме от менюто си Въглехидрати за здраве: Ето защо не бива да ги изхвърляме от менюто си
Популярни и противоречиви: Топ 10 на най-ефективните диети Популярни и противоречиви: Топ 10 на най-ефективните диети
Пет храни и напитки, с които да стопим мазнините около корема Пет храни и напитки, с които да стопим мазнините около корема
Три неща, които ни помагат в спазването на диета Три неща, които ни помагат в спазването на диета
Седем неочаквани ползи от йога Седем неочаквани ползи от йога
Плюсове и минуси на суровоядството Плюсове и минуси на суровоядството
Пет лесни начина да отслабнем, докато седим на бюрото в офиса Пет лесни начина да отслабнем, докато седим на бюрото в офиса
Най-полезните упражнения, които всеки може (и трябва) да прави Най-полезните упражнения, които всеки може (и трябва) да прави
Пет неща, с които тичането е песен (почти) Пет неща, с които тичането е песен (почти)
Как да превърнем диетата в успех, а не в провал Как да превърнем диетата в успех, а не в провал
Полезни или опасни? Как да приемаме витамините, за да не ни вредят Полезни или опасни? Как да приемаме витамините, за да не ни вредят
Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Треньорът на Дженифър Гарнър Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Треньорът на Дженифър Гарнър
Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Диетоложката на Фърги и Дениз Ричардс Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Диетоложката на Фърги и Дениз Ричардс
Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Диетологът на Шарлийз Терон, Анджелина Джоли и Ума Търман Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Диетологът на Шарлийз Терон, Анджелина Джоли и Ума Търман
Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Треньорът на Джесика Алба и Хали Бери Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Треньорът на Джесика Алба и Хали Бери
Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Треньорът на Камерън Диас, Парис Хилтън и Луси Лиу Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Треньорът на Камерън Диас, Парис Хилтън и Луси Лиу
Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Диетологът и треньор на Хайди Клум, Ан Хатауей и Лив Тайлър Съвети за успешно отслабване от Холивуд: Диетологът и треньор на Хайди Клум, Ан Хатауей и Лив Тайлър
10 съвета за по-добър метаболизъм 10 съвета за по-добър метаболизъм
Диета или спорт – кой е най-ефикасният метод за отслабване? Диета или спорт – кой е най-ефикасният метод за отслабване?
Седем храни и напитки за спортуващите дами Седем храни и напитки за спортуващите дами
5 генерални заблуди относно здравословното хранене 5 генерални заблуди относно здравословното хранене
Отслабване след 30: Какво трябва да знаем Отслабване след 30: Какво трябва да знаем
Препоръчваме още
Най-подходящото време за сватба Най-подходящото време за сватба
Които си приличат, се привличат Които си приличат, се привличат
ТЕСТ: Звезда ли си? ТЕСТ: Звезда ли си?
Откажи му с финес Откажи му с финес
„Рафаело“ от Франческо Фиорети, автор на „Тайната библиотека на Леонардо“ (предложение за четене) „Рафаело“ от Франческо Фиорети, автор на „Тайната библиотека на Леонардо“ (предложение за четене)
„Златните правила“, с които да опазим бъбреците си „Златните правила“, с които да опазим бъбреците си
Как хапването на сирене предпазва от кариес Как хапването на сирене предпазва от кариес
Най-малко 10 причини да се усмихнеш Най-малко 10 причини да се усмихнеш
Петте неща, които той мрази Петте неща, които той мрази
Пет стилни съвета за жегите Пет стилни съвета за жегите
Отпуска само през лятото Отпуска само през лятото
Лошото време ни прави по-продуктивни Лошото време ни прави по-продуктивни
Хороскоп
Овен
Телец
Близнаци
Рак
Лъв
Дева
Везни
Скорпион
Стрелец
Козирог
Водолей
Риби