снимка: pixabay.com

Искаш да свалиш излишните килограми и да задържиш желаното тегло?

Предлагаме ти три основни стъпки, с които не само ще се сдобиеш с красиво тяло, но и ще бъдеш по-здрава, спокойна и щастлива.

Готова ли си? Започваме:

Стъпка №1 Движи се

Физическата активност е сред най-важните фактори не просто за красива фигура, но и за здраво тяло и психика.

Разбира се, ако целта е отслабване, най-подходящи са кардио упражненията – те горят най-много мазнини, а резултатите идват бързо.

Най-полезните упражнения, които всеки може (и трябва) да прави

Бързите резултати обаче не са най-важни в случая – много по-важно е да избереш спорт, който ти харесва. Така вероятността да ти омръзне и да се откажеш е много по-малка.

Ако обичаш латино музика и танци например, избери зумба – изключително забавен начин за горене на калории.

Ако предпочиташ силови тренировки, бегом към фитнес залата. За любителите на тренировките на открито чудесен избор са карането на велосипед или джогинг в парка.

Йогата пък е сред най-подходящите спортове за лекуване на тялото и ума.

Седем неочаквани ползи от йога

И още нещо – забрави за ескалатора и асансьора, ако започнеш да използваш стълбите вместо тях, ще направиш огромна услуга на тялото си.

Стъпка №2 Опитай хуск

Хускът се прави от люспите на семената на индийски бял живовляк. Богат е на фибри, има благоприятен ефект върху стомаха, червата и метаболизма. Освен това съдейства за отделянето на отпадъчните продукти.

10 съвета за по-добър метаболизъм

Хускът се приема сутрин и вечер преди хранене – за целта се разтваря във вода или друга течност със стайна температура.

Стъпка №3 Заложи на натурална храна

Ограничи консумацията на преработени храни, бял хляб и сладкиши. Замени ги със зеленчуци, плодове, ядки, пълнозърнести храни, бобови растения.

Хапвай редовно, за да поддържаш нивата на кръвната захар. Не си позволявай да „озверееш от глад“. Ако е необходимо, между храненията включи леки и здравословни закуски – сурови ядки или плодове.

Бонус съвет: Опитай да намалиш стреса

Стресът е сред главните виновници за трупане на мазнини в коремната област. Опитай да се пребориш с него с повече време сред природата и подходяща физическа активност. Сексът също няма да навреди ;)

3
коментара >