снимка: pixabay.com

През последните години заседналият начин на живот се превърна в истински бич за съвременното общество. Все повече хора осъзнават опасностите свързани с обездвижването, но много от тях не намират сили или желание да се променят.

Не подценявайте вредите, които нанася заседналият начин на живот

Още повече пък са заблудените, че за да спортуваш, имаш нужда от скъпа екипировка, уреди или фитнес зала. Всъщност за да подобрите здравето си с физически упражнения, са ви нужни само желание за промяна и ясна цел. Не сте убедени? Продължавайте да четете.

10 лесни упражнения за красив и стегнат бюст (ВИДЕО)

Предлагаме ви три от най-полезните упражнения, подходящи за всякакви хора, които можете да започнете още днес:

Вървене

Има ли нещо по-полезно и същевременно приятно от разходката? Едва ли. Това е може би най-популярното и подходящо за всички възрасти и възможности упражнение, към което можете да се ориентирате още днес.

Дъска

Наричат „дъската“ или „планк“ истинско чудо на упражненията. То тренира едновременно почти всички мускули в човешкото тяло.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Healthy & Lifestyle (@healthylifestyle360) on

Как се прави - заемете позиция за лицева опора, като поставяте дланите и лактите върху пода. Изпънете гръбнака като дъска и запазете тази позиция. Експерти препоръчват да започнете с продължителност от 20 секунди, а с течение на времето можете да удължавате времетраенето, докато достигнете 4 минути.

Разтягане

Разтягането е често подценявано, а всъщност много важно упражнение. То понижава кръвната захар, намлява стреса, поддържа ставите и сухожилията ни здрави, намалява болката в мускулите, подпомага кръвообращението и преноса на кислород в цялото тяло.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lorraine Sorlet (@lorrainesorlet) on

Не забравяйте храненето!

Също като спорта, храненето играе ключова роля за здравословния начин на живот. Експертите препоръчват поддържането на балансирана диета, която да включва плодове, зеленчуци, протеини, пълнозърнести храни и здравословни мазнини.