Храненето само вечер води до тлъстини около корема

Храненето само във вечерните часове води до трупане на мазнини в коремната област

снимка: sxc.hu

Храненето само във вечерните часове води до трупане на мазнини в коремната област. Липсата на прием на храна през целия ден и наваксването вечер ни носи тлъстини в тази част на тялото, обяснява диетологът д-р Дарина Найденова, пише Dariknews.bg.

Важно за поддържането на постоянно и нормално тегло е редовното хранене и движението. Съществено е и подбирането на здравословно меню, отбелязва още специалистът. В него трябва да присъства разнообразна храна, която да осигурява на организма нужните вещества и елементи. Задължително е консумирането на зърнени култури. Чудесен избор е лимецът, който представлява дива пшеница. Той няма замърсители, защото отглеждането му не изисква наторяване и употреба на пестициди. Той има естествена защита срещу вредителите. Лимецът от БГ Агро може да бъде открит във всички магазинни мрежи.

Съществени са разликите на тази култура с конвенционалната пшеница. Лимецът съдържа по-големи количества на витамини от група В, витамин Е, както и доста фибри, много целулоза, много трици, които са много дефицитни за всеки съвременен човек, разяснява диетлогът.

Хлябът от лимец е предимство за хората, които са чувствителни към глутен, казва още д-р Найденова. Причината е, че е много беден на този белтък, но е богат на други. Наличието му почти не може да бъде установено при методите на анализ, обяснява диетологът. Дивата пшеница е много богата и на магнезии.

За да бъдем здрави през зимата, особено важно е да не отсъстват зеленчуците от трапезата ни. Чрез консумацията им се набавят всички нужни витамини и минерали. Голяма и богата салата в обедното и вечерното меню ни носи здраве и ни помага да не прекаляваме с останалите храни. Това ни спестява излишни килограми и чувството за тежест.

През зимата има достатъчно голям избор от сезонни зеленчуци на пазара, които могат да разнообразят нашето меню, категорична е д-р Найденова.

Специалистът съветва още непременно поне два-три пъти седмично да консумираме мазна риба. Чрез нея организмът си набавя витамин D, който се синтезира в много по-малка степен през зимата.

В стремежа си за поддържане на идеално тегло е важно да не забравяме, че тялото ни има нужда от разнообразна и богата на полезни елементи храна. Погрешно е схващането, че въглехидратите или мазнините не бива да присъстват в менюто. Така нито свинското, нито тестените изделия трябва да бъдат отхвърлени, за да сме спокойни, че ще запазим килограмите си. Ако ги консумираме с достатъчно зеленчуци и в умерени количества, щетите ще бъдат значително намалени.

Коментирай »
5 трика за плосък корем
Спешно отслабване за Коледа
Въглехидрати за здраве: Ето защо не бива да ги изхвърляме от менюто си
Лунна диета - Фаза на бързото отслабване
Пет храни за здрава и красива коса
5 генерални заблуди относно здравословното хранене
Да прикрием излишните килограми
Храненето пред телевизора води до затлъстяване
Червеното вино помага за отслабване
Разсейването по време на хранене ни прави още по-гладни
Месеците, в които се качват най-много килограми
Спанакът предпазва от затлъстяване
В Япония глобяват, ако не си изядеш яденето
Последни теми от форума
виж всички
Препоръчваме още
Петте причини да скъсаш с него
5 задължителни неща за незабравимо пътуване
Любимите му секс пози, с които ще го спечелиш
Седем храни и напитки за спортуващите дами
За мъжете и романтиката...
Приключенията на Кураж Фураж, Гризни Халва и Пане Кашкавале в царство Патладжания (предложение за четене)
Момичета, бързо в леглото! Редовният секс забавя стареенето
Малко плъхче сладко си хапва спагети
Най-пикантният сос в света
Как да си поискаме увеличение на заплатата
Пет лесни начина да заговориш непознат (за начинаещи)
„Ученикът на Джойс“ от Драго Янчар (предложение за четене)
Хороскоп
Овен
Телец
Близнаци
Рак
Лъв
Дева
Везни
Скорпион
Стрелец
Козирог
Водолей
Риби