снимка: pixabay.com

Натрупването на мазнини около подмишниците е сред най-неприятните и трудните за отстраняване.

То може да се дължи на куп фактори, като най-често причината се крие в генетичната предразположеност.

Това обаче не бива да ни отчайва, защото има куп начини да премахнем или поне редуцираме проблема.

№1 Храната, която консумираме

Разбира се, първо започваме с хранителния режим. Красивата фигура, независимо дали става дума за подмишници или която и да е друга част на тялото, изисква поемането на пълноценна и полезна храна.

Най-полезните упражнения, които всеки може (и трябва) да прави

Забравете сладките изкушения и преработените храни и заложете на полезни мазнини – авокадо, ядки, ленено семе, чиа. Плодовете и зеленчуците са задължителни, както и бобовите растения.

№2 Упражнения, упражнения, упражнения

За да имате красиви подмишници, съсредоточете се върху тренировките за ръце и гръб. Ето няколко предложения:

Планкът (дъска) е сред най-ефикасните упражнения, които укрепват мускулите на цялото тяло.

Лицеви опори – ако са ви трудни, правете ги от колене

Изпънете ръцете си напред и започнете движения тип „ножица“ - през цялото време гърбът трябва да е изправен.

Не подценявайте вредите, които нанася заседналият начин на живот

Легнете по корем и повдигнете и разтворете ръце встрани и нагоре, сякаш плувате. Задръжте тази позата около минута, приберете ръцете до тялото и повторете. Упражнението ще укрепи мускулите на гърба и стегне подмишниците.

А ето и едно 10-минутно видеопредложение за тренировка, която можете да правите вкъщи всеки ден:

Коментирай >