Упражнения за по път

Ето няколко начина да се стягаме, докато пътуваме към работа

Упражнения за по път

снимки: sxc.hu

Вечното оправдание да не спортуваме е, че нямаме време. Има няколко начина да се стягаме докато чакаме автобуса, докато готвим, докато се возим в автобуса или автомобила, дори. Имай предвид обаче че тези упражнения не биха могли да заместят тренировката във фитнеса. Но ако ги правиш всеки ден ще помогнат за стягането на някои отпуснати зони, а и ще те тонизират :)

Загрявка за ръце

Дамската чанта или торбата с покупките спокойно могат да играят ролята на гирички. Опитай докато вървиш към вас с торба с покупки да правиш упражнения за ръце. Сгъвай ръката в лакътя с торбата в нея, като я повдигаш към лицето си. Можеш да правиш всякакви упражнения за ръце, които знаеш, използвайки дамската си чанта (която задължително тежи поне килограм) или торбата с покупките.


Стягане на тазовите мускули

Няма как да не си чувала за това елементарно упражнение, което можеш да прилагаш докато чакаш на спирката или докато шофираш автомобила си или дори докато седиш на стола в офиса. Стягай и отпускай мускулите на дупето си докато просто чакаш. Можеш да повтаряш упражнението колкото пъти си поискаш. Прави го всеки ден и вероятно ще забележиш леко стягане на седалищните си мускули.

Стягай корема и вътрешната част на бедрата

Елементарно упражнение, но изключително ефективно. За него отново ти трябва единствено дамска чанта, торба с покупки или дори чадър. За целта трябва само да си седнала - отново можеш да го правиш в градския транспорт, автомобил или стола в офиса. Постави чантата между краката си, така че да я стиснеш с коленете на двата си крака и се облегни назад. Стегни корема и опитай да останеш така възможно най-дълго. Със сигурност ще усетиш как се стяга коремът и вътрешната част на бедрата. Когато напреднеш можеш да се опитваш от тази позиция леко да повдигаш краката нагоре във въздуха и да седиш така. Това със сигурност ще те стегне и ще усетиш ефекта бързо.

Върви бързо

Много е трудно да се наканиш да тичаш в парка. Изисква време, подготовка, дрехи, кърпи...Нищо не ти пречи обаче да се опиташ да вървиш бързо. Както знаеш, дори има и такъв спорт, който гори много калории. Хем ще спестиш време, хем ще се грижиш за фигурата си ако се постараеш да вървиш бързичко. Нищо не пречи и да потичаш за градския транспорт на спирката от време навреме или да предпочетеш да походиш пеша две спирки, вместо да чакаш в задръстването. Ако си шофьор, тогава се опитай да паркираш колата си възможно най-далече от мястото, където отиваш, за да походиш пеша. Изобщо, колкото повече движение можеш да си осигуриш в ежедневието си толкова по-добре.

Петите нагоре

Повдигни петите и застани на възглавничките на стъпалото си, а не на цялото стъпало, все едно си обула обувки с токчета (можеш да го правиш и ако си на токчета). Отново ще усетиш стягане на целите си крака. Задръж така колкото можеш по-дълго.

Пеша по стълбите

Доброто, старо упражнение ще те учуди с ефекта си, стига да намериш волята за него. За целта трябва да забравиш, че съществуват асансьори и да се качваш и слизаш само по стълбите. Най-трудното в това упражнение е да се накараш да го правиш. Винаги бързаш за някъде или просто те мързи и затова предпочиташ да се качиш с асансьора. Трябва да си изградиш навик да изкачваш стълби ежедневно и постоянно. Ако си готова да жертваш по няколко минути във всяка сграда, в която влизаш, ще забележиш цялостния стягащ ефект на стълбите.

Коментирай »
Още по темата
Дори и само 11 минути физическо натоварване дневно могат да удължат живота ни Дори и само 11 минути физическо натоварване дневно могат да удължат живота ни
Съвети за красиви подмишници: Как да се отървем от досадните мазнини Съвети за красиви подмишници: Как да се отървем от досадните мазнини
10 лесни упражнения за красив и стегнат бюст (ВИДЕО) 10 лесни упражнения за красив и стегнат бюст (ВИДЕО)
15 упражнения за плосък корем, които можем да правим вкъщи (ВИДЕО) 15 упражнения за плосък корем, които можем да правим вкъщи (ВИДЕО)
Стройни и красиви с доза утринна светлина всеки ден Стройни и красиви с доза утринна светлина всеки ден
Най-ефективно се спортува с... Най-ефективно се спортува с...
Дами, засрамете се, мъжете спортуват два пъти повече Дами, засрамете се, мъжете спортуват два пъти повече
Физическата активност определя здравето на женското сърце Физическата активност определя здравето на женското сърце
Водата не помага за отслабване Водата не помага за отслабване
Упражненията предотвратяват депресията в късна възраст Упражненията предотвратяват депресията в късна възраст
Бързи стъпки за стегната фигура Бързи стъпки за стегната фигура
За стройна фигура яжте бавно За стройна фигура яжте бавно
Рецепта за перфектна фигура: танци + секс Рецепта за перфектна фигура: танци + секс
Препоръчваме още
Никога не убивайте домашна стоножка! Ето защо Никога не убивайте домашна стоножка! Ето защо
Седем здравословни ползи от целувките Седем здравословни ползи от целувките
Внимание! Пет грешки, от които да се пазим при пътуване в чужбина Внимание! Пет грешки, от които да се пазим при пътуване в чужбина
Един харесван мъж... в розово Един харесван мъж... в розово
3 секс пози, в които ще се влюбиш 3 секс пози, в които ще се влюбиш
„Клитемнестра“ нa Костанца Касати преобръща мита за една от най-криворазбраните жени в гръцката митология (предложение за четене) „Клитемнестра“ нa Костанца Касати преобръща мита за една от най-криворазбраните жени в гръцката митология (предложение за четене)
Самотата влияе не само на психическото, но и на физическото здраве Самотата влияе не само на психическото, но и на физическото здраве
„Четирите кътчета на сърцето“ - последният неиздаван роман на Франсоаз Саган (предложение за четене) „Четирите кътчета на сърцето“ - последният неиздаван роман на Франсоаз Саган (предложение за четене)
Да дойдеш по погрешка в България и да откриеш призванието си – историята на Хайри Хамдан Да дойдеш по погрешка в България и да откриеш призванието си – историята на Хайри Хамдан
Честваме пренасянето на мощите на мъдър светец мъченик Честваме пренасянето на мощите на мъдър светец мъченик
Катрин де Ланг дава ценни съвети за подобряването на най-важния орган в „Силата на мозъка“ (предложение за четене) Катрин де Ланг дава ценни съвети за подобряването на най-важния орган в „Силата на мозъка“ (предложение за четене)
Нов женски наръчник в духа на „Бягащата с вълци“ ни помага да намерим „Чувствителната съветничка“ в нас (предложение за четене) Нов женски наръчник в духа на „Бягащата с вълци“ ни помага да намерим „Чувствителната съветничка“ в нас (предложение за четене)
Хороскоп
Овен
Телец
Близнаци
Рак
Лъв
Дева
Везни
Скорпион
Стрелец
Козирог
Водолей
Риби