снимка: pixabay.com

Мазнините в коремната област са сред най-досадните и трудни за стопяване.

Тези мазнини и дразнещото подуване на корема, което се появява сякаш от нищото, все по-често ни карат да носим широки дрехи, особено в топлите летни дни.

Да се отървем от тези досадници може да е трудно, но не и невъзможно. Разбира се, няма как да минем без упражнения, а кои са най-подходящите в домашна обстановка вижте ТУК.

Най-полезните упражнения, които всеки може (и трябва) да прави

В тази статия ще наблегнем на храните и напитките, които могат да ни помогнат в неравната битка. Следващите седем продукта са ценни съюзници срещу неприятното подуване на стомаха и мазнините в коремната област, категорични са диетолози и експерти в здравословното хранене.

№1 Кисело мляко

Киселото мляко е сред най-добрите помощници срещу подуването на стомаха, благодарение на високото съдържание на полезни бактерии.

№2 Авокадо

Вкусно, полезно и потиска апетита – вълшебното авокадо

Богато на полезни мазнини, то е верен съюзник в борбата с лошия холестерол, излишните килограми и високата кръвна захар. Освен това е засищащо и потиска глада.

№3 Пълнозърнести храни

Фибрите играят жизненоважна роля за правилното функциониране на храносмилателната система. Ще се изненадате какви резултати може да постигнете, ако замените бялото брашно с пълнозърнесто. Заложете на кафяв хляб, кафява паста, кафяв ориз, овесени ядки, ечемик, ръж.

Как да се справим с подутия корем

№4 Зелен чай

Зеленият чай е ценен източник на катехини - естествени антиоксиданти, които се борят с окислителните увреждания в целия организъм. Освен това полезната напитка засилва метаболизма.

№5 Банани

Бананите са богати на магнезий и калий, които противодействат на вредните ефекти от преработени храни – една от основните причини за подуване на стомаха.

Коментирай >